miercuri, 6 mai 2009

Ungaria, drumul prin Slovacia





Flori, verdeata, liniste, curatenie… asa pot descrie prima zi de concediu. Din Ungaria pana in Slovacia, drumul a fost fantastic, atat calitativ, cat si sentimental. Era doar prima zi de concediu adevarat, lasand la o parte ca doar cu o zi in urma plecasem din Bucuresti, nereusind sa ajungem mai departe de Arad. E, drumurile patriei nu se discuta. 
Pe toata durata drumului prin Ungaria ne-am intersectat pana dincolo de Budapesta cu coloana de masini ce venea in sens invers, spre Romania. Incepuse migratia romanilor ce traiau in Italia, Spania etc si se intorceau in concediu acasa… Noi de abia plecam, I-am lasat pe ei sa populeze meleagurile noastre mioritice. 
In Szeged, datorita fluxului mare de masini ce intra in Romania am fost deviati pe la periferia orasului. Asa am vazut cum arata orasul pe stradutele laterale: la fel de frumos si de curat, la fel de linistit.
Am constatat, ca de altfel multi altii inaintea noastra ca in Ungaria se circula civilizat (sabloane!), ca drumurile sunt aproape perfecte, line, ca poti gasi oricand un refugiu pentru o pauza de cafea, o toaleta etc… Si ne-am relaxat. Eram pe drumul cel bun. Al vacantei!
De la granita cu Ungaria pana in Bratislava am facut mai putin de o ora. Ajunsesem la prima noastra destinatie de vacanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu